torsdag den 17. januar 2008

Velkommen til gratissamfundet


Da jeg var dreng, gik vi med aviser for at få råd til at købe pladerne med den musik, vi kunne lide. Nu vil de unge have alting forærende gratis. Og det får de så. Jeg har netop lagt min sang "Jeg drømte jeg var et godt menneske" ind på min myspace-profil her. Sangen, der stammer fra min del af Olesen-Olesen-dobbeltalbummet Kain og Abel, kan downloades gratis i den næste uges tid.
Torsten Larsen spiller den akustiske guitar, Rune Borup spiller klaver og waldhorn og jeg synger, spiller mundharpe og har skrevet sangen.

1 kommentar:

  1. Tak Peter - men jeg har den :-)
    Har til gengæld, uden at spørge om lov, tilladt mig at "sakse" indlægget til min egen blog....så der er andre der kan få gavn af nummeret og i sidste ende investere i en FREMRAGENDE "svane"-sang...

    SvarSlet