fredag den 1. februar 2008

I dag kan jeg alt

I dag kan jeg alt
I dag kan jeg alt

Jeg kan løfte min hånd
Jeg kan flytte et bjerg
Jeg kan skille et hav
og samle det igen
og jeg kan smelte, ja jeg kan smelte
smelte tårer om til guld

I dag kan jeg alt
I dag kan jeg alt det jeg vil

Jeg kan løbe uden ben
Jeg kan køre uden hjul
Og jeg kan flyve et fly
og svæve væk på en sky
Og jeg kan smelte, ja jeg kan smelte
Jeg kan smelte evig sne

I dag kan jeg alt
I dag kan jeg alt det jeg vil

Jeg kan bøje mig i støvet
Jeg kan spise af din hånd
Jeg kan ligge i din hule
og drikke af din mund
Og jeg smelter, ja jeg smelter
hver gang jeg ser på dig

I dag kan jeg alt
I dag kan jeg alt det jeg vil


af Bo hr. Hansen og Nils Lassen
fra "I dag kan jeg alt" på cd´en "Hvem er jeg?" (Melodika 2007)

3 kommentarer:

  1. Årh det er godt! Måtte der være steppeulve til jer begge.

    (Og færre til de andre. Arh, Lone må også godt få en, men så er det også slut.)

    SvarSlet
  2. Ja Bo & Nils´ tekster (Ja, Nils har også været inde over teksterne hist og her!)kunne også have fortjent en nominering. I det hele taget er "Hvem er jeg?" en fin og indtil videre overset perle. Alle, der kunne have interesse i pladen, burde gå ind på www.melodika.dk og bestille den hjem!

    SvarSlet
  3. Fandt lige en ny anmeldelse på Hansen & Lassen siden:

    http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=232581011&blogID=355310132

    SvarSlet