søndag den 11. maj 2008

Knud Hermansen R.I.P.

7 kommentarer:

  1. Lars, som gjorde mig opmærksom på at Knud Hermansen, 87 år, er død, skriver følgende mindedigt:

    Her er Knud.
    Knud er en mand.
    Knud er gam-mel.
    Der-for er man-den Knud
    nu død.

    Og smukkere og mere kongenialt kan det vel ikke siges.

    SvarSlet
  2. din bror må ikke skrive på skolens bøger!

    SvarSlet
  3. Det er mig som har skrevet min brors navn på bogen. Jeg legede skole med ham. Jeg var selvfølgelig læreren, han eleven.

    SvarSlet
  4. Hej Peter
    I jagten på anmeldelser af min lille bog fandt jeg en anmeldelse af din gode, gode bog på Kristeligt Dagblads hjemmeside. Desværre skal man have login for at læse hele anmeldelsen, men det man kan læse tyder på en positiv anmeldelse...

    SvarSlet
  5. Hej Henriette

    Tak skal du ha'. Jeg var også netop selv faldet over den, og har nu sat Min Redaktør på sagen.
    Man kan bruge forfærdelig lang tid på at lede efter anmeldelser af ens bog på nettet!

    SvarSlet
  6. Godt gået af Lars, det er et mindedigt, der er værd at vende tilbage til.

    SvarSlet
  7. R.I.P. Кnud! Dit minde og undervisningssystem lever!

    SvarSlet