mandag den 12. januar 2009

Ny, forbedret reaktionstid

I 39 uger har jeg nu gået og indtil videre forgæves ventet på, at Weekendavisen skulle anmelde min roman "Korrekturlæseren". Det synes jeg mildest talt er for slapt.
Til gengæld skal jeg ikke brokke mig over reaktionstiden m.h.t. min seneste udgivelse, privattrykket og nytårshilsenen [Jeg er her kun midlertidigt]. I fredags sendte jeg denne lille nye bog ud til venner, bekendte, kolleger og andre interesserede (heraf flere personer, som frivilligt har betalt!), og desuden et par anmeldere, heriblandt Weekendavisens Lars Bukdahl - en af de meget få dagbladsanmeldere (De er 2 i alt), som tidligere har vist (positiv) interesse for mine små bøger - og allerede i dag mandag har han på sin Weekendavisrelaterede blog Blogdahl omtalt og vel egentlig også anmeldt - og forstået! - bogen. Og så ovenikøbet sammen med en lignende udgivelse af den gode, gode Eske K. Mathiesen. Læs blogindlægget her >>

1 kommentar: