tirsdag den 4. maj 2010

CV A-Z

13.294 bananer
Abonnenten
Alle har en drøm
Alle mine bagmænd
Alt er stille indtil videre
Altmuligmanden
Alverdens turbulens
Amor & den sidste pil
Babylon
Backstage boogie
Balladen om Mickey Lama
Bellevue
Blåt blod til alle
Byen uden midler
Cash & den hårde valuta
Christiania Black Star
Clue
Costa del Sol (En inciterende flamenco)
Crap around the clock
Dagdriverdrømme
Datadisciplin
Det blonde danske smil
Det ganske lille band
Det psykedeliske forår
Det regner i mit hjerte
Det rene Hetleri
Det si'r sig selv
Direkte fra hjertet blot
Dubletter
Elisabeth
Emigration
En aller sidste chance
En orkesterplads i solen
En stor dag
En stynet strejfer
En utroværdig harmoni
Endnu en vinter
Endnu en weekend
Entertaineren
Et satanisk mesterværk
Fandens til sumpparty
Fingeren på pulsen
Flik-flakker
Flimmer fra en fjerner
Florafobi
For åbne mikrofoner
Fra en telefonboks
Fraklip fra det fjerne
Fuld af forundring
Ghetto Svend
Groggy's søvnløse nætter
Hamburger Sally
Hey Steen salonfirben
Hotel Halleluja
Hvad mere er der egentlig at sige
I dag men ikke i morgen
I en blågrå kupé
I skyggen som jeg plejer
Indian Summer
Ingenting & festfyld
Interview
Intet er mig helligt
Johnny & Djiim
Johnny Larsen
Kaptajn Clutch & hans crew
Kort proces
Lænker & laster
La Containe
Lediggang agogo
Lev og la deux
Lidt til & meget mer'
Livet er lykken
Livet i en kuffert
Lokomotivation
Louie
Louie's band
Mahavishnu eller aldrig
Manden med pistolen
Marchmænd i civil
Maskemesteren
Mens vi venter på imorgen
Messe for en masse
Middelmands bunker
Midt i en syndflod
Mig & Charly
Mit lille reservat
Morgendagens stjerner
Når alt kommer til alt!
Natmænd i modlys
Nede med nuet
Neon nok
Om lidt er det for sent
Omkring Ækvator
På den trettende dag
På en fortovsrestaurant
På gyngende grund
Pak dit grej
Piano Rob
Pligterne kalder
Poloteknik
Postkort fra Port Stanley
Rasta rendevous
Sæsonen er slut
Søndags-seancer
Sahara non stop
Senior & søn
Skygger af skønhed
Solskinspigen
Some like it hot
Sort vinter
Spildte bedrifter
Storbybeduinen
Surf a la mode
Tak for sangen
Teddy X fra A til Z
Tempo & timing
Tiderne skifter
Til skaberens fulde tilfredshed
Tobaksvejen
Træt som en junkie
Tre portrætter
Tre recepter på en shuffle
Ude af sync
Vennerne & mig
Verden fra mit vindue
Villa Trianon Petit
Vive la vie

Tjek selv på Ebbe Munks hjemmeside her >>

3 kommentarer:

  1. En imponerende liste. Og i dag har jeg haft fornøjelsen af at læse Henrik Tuxens glimrende, men også noget subjektive portræt i Klub Gaffa-tillægget. I øvrigt er Det regner i mit hjerte min egen personlige favorit.

    Mvh. Søren Nielsen

    SvarSlet
  2. Imponerende. Man må så bare håbe, at både du og Ebbe Munk har tilladelse fra både CV og hans musikforlag til at bringe teksterne in ekstenso...

    SvarSlet
  3. Torben, det har ingenlunde været min intention at være lovbryder og betvivle CVs rettigheder til at gengive sine sangtekster. Jeg havde bare lyst til at lave en liste in extenso over CVs sangtitler (jeg holder både af lister, sangtitler og CV Jørgensens sange), og jeg lånte derfor listen fra Ebbe Munks site. Nu har jeg fjernet de direkte links, så håber jeg at ingen føler sig forulempede.

    SvarSlet