fredag den 12. august 2011

Min roman til halv pris

 Jeg har opkøbt restoplaget af min roman "Korrekturlæseren", som udkom i 2008 på Gyldendal.
Bogen, som er på sølle 133 sider, fås nu til under halv pris - 80 kr. - hertil kommer 20 kroner i porto og forsendelse.
Sådan gør du:
Indsæt 100 kr. på min konto
Reg. nr. 0573
Kontonr. 3295801157
Send mig en mail - peterholesen snabel-a melodika.dk - vedr. din bestilling med oplysning om navn og leveringsadresse. Så snart din indbetaling er registreret, sender jeg bogen. Jeg signerer gerne, så ønsker du dette, så meddel mig det!

2 kommentarer:

  1. Kære Peter H. Olesen

    Vil De venligst tjekke i Deres arkiver, om ikke en Andersen, bosiddende på Fyn, skulle have bestilt, og ikke mindst: Betalt, for to ex af Korrekturlæseren helt tilbage i december måned?

    På forhånd tak.
    Andersen

    SvarSlet
  2. Kære Andersen

    Nu har jeg tjekket og den er god nok! Jeg har dog aldrig opdaget indbetalingen, da jeg aldrig har modtaget en egentlig bestilling pr. mail. Jeg sender to eksemplarer i morgen§!

    Mvh.

    Peter

    SvarSlet