lørdag den 14. april 2012

Karriereplaner

Der er nu både underskrevet kontrakt og lagt tidsplan for min næste bog. Det bliver en digtsamling, som udkommer til november - mere info følger.
Ellers skriver De efterladte nye sange - nogle af dem vil kunne høres til koncerterne i den kommende uge - og om alt går vel begynder vi også snart at mødes i studiet for at indspille det, der skal blive vores andet album. Tiden og økonomien - eller rettere manglen på begge - afgør om dette album udkommer til efteråret eller først i 2013.
Og så er der den berygtede svære to'er. Ja, jeg har ikke helt opgivet prosaen. Min anden roman er sådan set færdigskrevet men trænger til en kærlig, men løs hånd hist og pist. Det kigger jeg på i den kommende tid. Mens jeg sidder i skyggen i sydens sol.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar