lørdag den 24. november 2012

Højtidsgaveudsalg






















Hvis du vil forære en hård pakke - en bog eller en cd - til din  næste og dine nærmeste i julegave, skal du ikke høre et ondt ord herfra.
Selv tilbyder jeg i år flg. egenproducerede titler:

Jeg er blevet lokal, digtsamling, Byens forlag, kr. 149

Hun forstår ikke digte og slet ikke digterne + Du lever og har det godt og bor et sted på Sjælland, 2 digtsamlinger 2010,  privatudgivelse, kr. 100 (sælges kun samlet)

Korrekturlæseren, roman 2008, Gyldendal, nu kr. 80

Alle titler leveres frit til og med 22. december 2012.
Indsæt beløbet på min konto: 0573 - 3295801157
og giv mig et praj pr. mail: peterholesen snabel-a melodika punktum dk - om din bestilling og leveringsadresse. Jeg signerer gerne!

Hvis du mere er til musik, så gå ind i pladeselskabet Melodikas kiosk og se, hvad vi tilbyder af cd'er >>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar