søndag den 26. maj 2013

Lidt om hvad der sker når bloggen ikke bliver opdateret

Jeg skriver pt. på Det store danske middelklassedigt. Dette never-ending work-in-progress kan følges på min Facebook.
Ellers dette: De efterladte - alias Michael Lund og jeg - er i samarbejde med Boi Holm snart færdige med indspilningen og mixning af vores andet album, som vi forventer at pladeselskabet Melodika sender på gaden efter sommer. Allerhelst i de fleste formater: cd, download og vinyl. Sidstnævnte kræver måske en indsats af lytterne, vi overvejer i hvertfald crowdfounding. Vi holder møde med distributionsselskabet i næste uge for at lægge en plan.
Og snart tager jeg en uge til Hald Hovedgaard, officielt for at skrive lyrik. Muligvis sniger der sig noget prosa ind, når folk vender ryggen til.
Og så er der kommet endnu en anmeldelse af min roman, Lille dansk samtidsroman, på Litteratursiden, læs her >

2 kommentarer:

  1. Den er også anmeldt overstrømmende positivt her i læse-langsomt loungen: http://ll-loungen.blogspot.dk/

    SvarSlet