tirsdag den 14. januar 2014

Smugpremiere på min digtsamling

 Byens Forlag udsender min nye digtsamling "Hver dag er et comeback" d. 29. januar, men allerede torsdag d. 23. januar kl. 19:30 er der smugpremiere med mulighed for både at høre og købe bogen.

Jeg læser op fra digtsamlingen, som denne aften kan købes til en ganske særlig pris.

Om "Hver dag er et comeback" påstår jeg: "Det er kortfattede, afklarede digte om døden og det daglige. I øjenhøjde med den enkelte læser. Patos er til sted, men lavmælt. Humoren lige så. Min ambition var at skabe en lille, men ikke smal digtsamling, der passer fint ind i overfrakkens inderlomme. Medbragte digte så at sige. At læse når som helst hvor som helst."

Der er fri entré. Velkommen!


Byens Bogcafé, Istedgade 102, København V

Ingen kommentarer:

Send en kommentar