torsdag den 23. oktober 2014

Do it yourself!

Siden 2004 har jeg udsendt ni såkaldt skønlitterære bøger. Det er forholdsvis mange, men jeg har også noget at indhente, for jeg kom sent i gang og tiden går. De første tre bøger blev udsendt på kunstneren Svend-Allan Sørensens lille foretagende adressens forlag. Siden hen har jeg udgivet en roman på Gyldendal og senest to digtsamlinger og endnu en roman på det lille, aktive Byens forlag. Ind i mellem har jeg så selv udsendt tre privattryk, senest i 2010 de to små bøger med de lange titler, Hun forstår ikke digte siger hun og slet ikke digterne og Du lever og har det godt og bor et sted på Sjælland. De blev dengang pænt anmeldt i bl.a. Weekendavisen og Berlingske, og jeg måtte sågar trykke et 2. oplag, som nu også er tæt på udsolgt. Derfor - og fordi jeg netop har været på e-bogskursus hos i Danske skønlitterære Forfattere - har jeg besluttet at genudgive disse to privattryk som e-bøger. Det sker i regi af nyetablerede edition melodika, som kan betragtes som en underafdeling af pladeselskabet melodika.

Se bøgerne:
Hun forstår ikke digte siger hun og slet ikke digterne her >
Du lever og har det godt og bor et sted på Sjælland der >

Foreløbig kan bøgerne kun købes via saxo.com i ePub-format, men jeg forventer at de siden hen vil kunne købes på andre platforme. E-bøgerne koster 29 kr. pr. styk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar