tirsdag den 26. maj 2015

Fra arkivet: Sangtitler der aldrig blev brugt

Da jeg ledte efter noget helt andet fandt jeg en gammel mappe - fra en for længst nedbrugt computer gemt på en diskette og siden overført til min nuværende pc - med en lang række sangtitler og tekster fra 2005-2006, som aldrig blev til noget:

Absolut intet
Afvisninger erindret
Det er mit land, det er ikke mit land
En skrædder i eget helvede
Flora Danica
Fornemmelsen af at have oplevet alting gentagne gange før
Fortidens sønner
Første dansker i rummet
Han forvekslede sin baghave med hele verden
Held og hasard
Hårfin og hårdfør
Gå du bare rundt og vær abstrakt
I dag er jeg ikke gal på Gud
Jeg drømte om et liv i en kuffert
Jeg har indledt forhandlinger med det modsatte køn
Jeg har tænkt på at tage stoffer
Jysk orakel
Jysk puritaner
Kongen af Danmark
Kynisk ungdom
K.Æ.R.L.I.G.H.E.D.
Lejlighedssang
Misantropens eftermiddag
Pokerfjæs
Selvsagt selvforagt
Sure miner i slyngelstuen
Sølle pjok
Verdens ende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar