fredag den 5. november 2010

I mangel af rock & roll og for ikke at savnet af de små scener skal blive for stort tager jeg dette efterår på en lille oplæsningsturné. I dag er turen kommet til Århus, hvor jeg i aften kl. 19 læser op i Løve's Vin- og Bogcafé i Nørregade og det er gratis og hvis man bliver hængende kan man kl. 21 høre Søren Ulrik Thomsen læse op og dagen efter siger et par hundrede danske forfattere tak for kunststøtten ved at læse op på til arrangementet MEGAlitt på hovedbibliotekerne i både København og i Århus og på sidstnævnte bibliotek læser jeg op kl. 13.15 og hvis man kommer lidt før kan man kl. 13 høre Peter Laugesen og lidt senere kan man bl.a. kl. 15 høre Martin Glaz Serup og så er mine to nye privattryk anmeldt i Weekendavisen i dag - på samme side som Laugesens nye - og  anmelderen Nanna Goul er glad for bøgerne og skriver bl.a.: "Ugens bedste tilbud. Drop nakkekoteletterne og køb Olesens to nye digtsamlinger i stedet. De mætter længere" og på bagsiden af avisens Bøger-tillæg er to af digtene trykt som Ugens digt. Privattryk er det nye rock & roll. Siger jeg kækt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar