søndag den 13. februar 2011

Den Lille Nordiske Vise & Folkfestival 2011












Den Lille Nordiske Vise & Folkfestival, som jeg pt. er ved at arrangere inde i mit hoved, offentliggør hermed sit foreløbige program:

Fredag
Per Kristensen & Hvad er klokken
Kristoffer Munck Mortensen
Mouritz/Hørslev Projektet
Marie Key
Benny Holst Trio
Oscar Danielson
Sylvesters Jukebox

Konferencier: Bo hr. Hansen

Lørdag
Butzback
Allan Olsen (solo)
Er de sjældne
Nørlund & Unmack duo
Joakim Thåström (solo)
Povl Dissing & Co.

Konferencier: Jens Blendstrup

Søndag
De efterladte
Skammens Vogn
Lisa Ekdahl
Trille
Tomas Andersson Wij
CV Jørgensen solo
Niels Skousen Band

Konferencier: Peter Laugesen, som også læser udgangsbønnen

Jeg har enndu ikke fået bekræftende tilsagn fra alle kunstnerne og økonomien hænger heller ikke helt sammen endnu. Men jeg kan allerede nu meddele, at der er ikke plads til flere tilskuere. Nok har jeg et stort og ikke mindst rummeligt hoved, men brandmyndighederne har for længst sagt stop.

8 kommentarer:

  1. Farligt sted at holde den, hvis folk pisser i hegnet.

    SvarSlet
  2. Tak for tilliden.

    Glæder mig til at præsentere.

    Sikke en festival.

    Jeg synes dog også, der skal være plads til Feo.

    De er efter forlydender på nettet begyndt at spille igen.

    SvarSlet
  3. Er FEO tilbage på scenen?!
    Hvor, hvornår, hvordan og hvorfor...
    Eg meini teo-pladens kultiske besværgelser bør jo opleves live!

    SvarSlet
  4. Feo er gendannet efter at have ligget stille i mere end 30 år. Jeg så tilfældigt at de optrådte til Uldum Gademusik Festival 2010. Sikkert en gruppe, der har svært ved at få jobs. Så værsgo! Det er bare at få fat i Rudi (Sørensen; tidl. Albertsen) og hyre!

    Her er et link, desværre er der ikke foto af bandet:

    http://www.gademusik.dk/side56.htm

    SvarSlet
  5. Jeg så Rudi på Søborg Hovedgade forleden gå ind i en opgang med ledsager og indkøbsposer.

    SvarSlet
  6. Er der nogen som har kontaktoplysninger på Rudi, eller har en idé om hvordan man kunne få fat på ham? Jeg er igang med at lave en dokumentar om Spectator-pladeselskabet som FEO's Eg meini teo blev udgivet på, og det kunne være fedt at tale med ham om tiden, musikken osv.

    SvarSlet
  7. Hey Jesper, jeg kender desværre ikke Rudi og ved ikke, hvor han opholder sig.

    SvarSlet