onsdag den 28. oktober 2015

Selvudgiver, selvhenter

Jeg har ofte selv haft en finger med i spillet, når det gjaldt mine udgivelser, om det så er den første 7"-single med Sort-Hvide Landskaber fra 1982, godt nok udgivet på vore sønderjyske venner Jan og Bennys pladeselskab Replik Muzick, men  ellers helt igennem selvfinansieret og hjemmelavet til det seneste 13 års udgivelser med Olesen-Olesen og De efterladte på eget pladeselskab Melodika. I 2010 udgav jeg to små digtsamlinger som privatudgivelse og nu skal jeg til det igen: Melodikas lille underselskab - jeg havde nær skrevet underslæb - forlaget melodika udsender 27. november min nye digtsamling Jeg sætter tingene på plads, en lille sag på 48 sider, som forsøges solgt til den rimelige pris á 100 kr. Samme dag udsender forlaget i øvrigt også digteren og billedkunstneren claus ejners HVERDAG med digte og selvportrætter (72 sider, 130 kr.).

Begge bøger kan forudbestilles her >

Ingen kommentarer:

Send en kommentar